Woongroep-administratie… hoe doen anderen dat?

Een wooncollectief is een kleine onderneming. Daar hoort een administratie bij. Voor je financiën, maar ook voor je in- en externe communicatie, documentenbeheer, adressen etc.

Hoe richt je dat in? Een eigen website, intranet, automatisering, boekhouding? Hoe doen anderen dat? Wil jij het antwoord ook graag horen? Meld je dan aan voor de COOPLINK-kennisdeelsessie Administratie op 8 december, je bent heel welkom!

Online sessie
De sessie is online via Zoom. Meld je aan en je ontvangt de inlogcodes per mail. Voor leden is de sessie gratis, niet-leden krijgen na de sessie een open betaalverzoek. Je bepaalt dus zelf wat je betaalt. 

Meld je aan
Je bent van harte welkom, we ontmoeten je graag! Laat je ons even weten bij welk wooninitiatief jij betrokken bent? En in welke plaats? Hebben jullie al een naam? Vertel ons meteen welke vragen bij jou leven, dan sluiten wij de sessie daar zo goed mogelijk op aan.

Leuk je te ontmoeten de 8e!

Voor leden gratis (tot drie afgevaardigden)
Open betaalverzoek voor niet-leden (bijdrage naar draagkracht)

Posted in nieuws |