In verband met de feestdagen is de WBVG in de periode van 20 december tot 6 januari verminderd bereikbaar.
Niet-urgente onderhoudsmeldingen kunnen als vanouds worden gemeld via www.wbvg.nl/onderhoudsmelding. Let op: deze mailbox wordt tijdens onze vakantie niet uitgelezen, mails zullen pas vanaf 6 januari weer worden gelezen.
Voor spoedeisende zaken die niet kunnen wachten tot we onze werkzaamheden weer hervatten (denk aan ernstige daklekkage, gesprongen leidingen of ander onheil) staat onze meldkamer paraat: 024–7111375. De meldkamer zal de meldingen beoordelen op urgentie en gepaste actie (laten) ondernemen.
Namens het team wensen we jullie alle goeds, tot in 2025!
—
Onderhoudsmeldingen kunnen eenvoudig met het hieronder weergegeven automatische meldingsformulier worden doorgegeven. Na je melding zal er -afhankelijk van de urgentie- direct dan wel in een later stadium contact met je worden opgenomen.
Aandachtspunten:
- Een heldere omschrijving van het probleem helpt ons bij het uitzetten van de melding bij de juiste partij.
- Voeg ajb. een of enkele foto’s toe, dit geeft ons vaak extra informatie.
-
-
- Controleer van te voren in het onderhouds-ABC of de melding daadwerkelijk bij de WBVG hoort of door jullie zelf opgepakt moet worden. Bij twijfel kan je natuurlijk contact zoeken.
-
-
- Als achteraf blijkt dat de WBVG kosten heeft gemaakt aan zaken die niet onder onze verantwoordelijkheid vallen (denk bijv. aan kortsluiting veroorzaakt door apparatuur van huurders) zullen wij deze kosten helaas in rekening moeten brengen.
Na succesvolle verzending van dit formulier hoor je een standaard bevestigingsmailtje te krijgen. Heb je die níet gekregen en zit deze ook niet in de spambak? Dan is je melding mogelijk niet goed doorgekomen en zal je het nog eens moeten proberen. Als melden via dit formulier niet lukt, klik dan hier voor een directe download van het meldingsformulier. Dit kan vervolgens gemaild worden naar onderhoud@wbvg.nl.